Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2013 » October
bierzyński.pl

Pan tabelka w akcji, czyli za co (nie) kochamy audytorów mediowych / odc. 1. (ScreenLovers.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 14-10-2013

„Kiedy na rynek weszły pakiety GRP (koniec XX w.), zaostrzyła się konkurencja między telewizjami, których ofertę można było łatwiej porównać. Stacje narzekały na domy mediowe, że nauczyły klientów, iż kupić dobrze oznacza kupić tanio. Pytają: a co z jakością planowania?

Branża liczy na poprawę w reklamie (Rzeczpospolita)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 11-10-2013

Media. Przyszły rok przyniesie w wyhamowanie spadkowego trendu wpływów z reklam. Część rynku uważa, że możliwy jest już nawet niewielki wzrost.

Optymistyczne, w porównaniu z obecną sytuacją panującą na reklamowym rynku, prognozy potwierdzili wczoraj w trakcie debaty na temat reklamowego rynku, jaka odbyła się w trakcie Warsaw International Media Summit, niektórzy eksperci. Taką ocenę mieli Piotr Tyborowicz, szef Biura Reklamy Grupy TVN, Jakub Bierzyński, prezes grupy reklamowej Omnicom Media Group i Marcin Boroszko, prezes grupy Atmedia sprzedającej reklamy w telewizyjnych kanałach reklamowych.