Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2013 » March
bierzyński.pl

Wideo króluje na komórkach (Rzeczpospolita)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 05-03-2013

Coraz więcej internetowych filmów oglądamy na telefonach, tabletach i… konsolach do gier.

W ubiegłym roku odsetek czasu, jaki internauci na całym świecie spędzali, oglądając wideo za pośrednictwem mobilnych urządzeń, prawie się w podwoił. Według najnowszego raportu Global Video Index firmy Ooyala (dane pochodzą od 150 internetowych dostawców treści) pod koniec ubiegłego roku już ponad 8 proc. czasu spędzano na oglądaniu materiałów wideo w Internecie z komórek i tabletów. Jeszcze w styczniu było to 4,15 proc.

Docenione za skuteczność (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 04-03-2013

Stosowanie narzędzi efektywnościowych to jeden z głównych trendów w marketingu online w tym roku

Przestraszeni widmem recesji, marketerzy w Polsce tną wydatki reklamowe i coraz częściej przenoszą budżety do Internetu. Jak wyliczyła firma PwC ( Raport IAB AdEx dla IAB Polska ), przez trzy kwartały 2012 roku wydali na promocję w sieci 1,52 mld zł. Według domu mediowego Starlink Internet ma już 18,6 proc. udziału w rynku reklamowym, dzięki czemu stał się drugim medium pod względem wydatków na reklamę.

Tłok na łowisku (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 04-03-2013

W dwa miesiące rynek tygodników społeczno-politycznych rozrósł się o ponad 200 tys. egz. To nie do utrzymania

Kioskarz w 30-tysięcznym mieście Turek w woj. wielkopolskim do końca listopada ub.r. spośród tygodników najwięcej zamawiał „Uważam Rze”. – Brałem aż 35 egzemplarzy, bo ten tygodnik najlepiej się sprzedawał. Ale potem ludzie nagle przestali go kupować – dziwi się.

Sprzedaż „URze” spadła nie tylko w Turku po tym, jak w solidarności ze zwolnionym redaktorem naczelnym Pawłem Lisickim odeszła prawie cała redakcja, a na jej miejsce przyszli nowi ludzie z Janem Pińskim na czele.

Dziś do kiosku w Turku spośród tygodników najwięcej przywożą „W Sieci”: ponad 20 egz. – „Uważam Rze” zamawiam już tylko dwa egzemplarze, tak żeby tytuł był, gdyby ktoś zapytał. Ale nikt już u mnie tego pisma nie kupuje – mówi kioskarz. Nie wie, że we „W Sieci” publikuje teraz część autorów z popularnego niegdyś „URze”, którzy jeszcze będąc tam, zmontowali na boku konkurencyjny tytuł. Kioskarza niewiele to obchodzi, więc na pytanie, dlaczego zamawia tyle egzemplarzy „W Sieci”, odpowiada: – Ludzie pytali o tę gazetę.