Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2012 » September
bierzyński.pl

Mordor? Nie dziękuję (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 28-09-2012

Siedziba grupy reklamowej OMD to reklama pasji prezesa spółki. Jakub Bierzyński kreatywnie łączy gładką stal i zmurszałe drewno.

Biura OMD w trzypiętrowej willi na warszawskim Ursynowie. Właśnie zaczyna się spotkanie media plannerów w przeszklonej sali konferencyjnej. Jakubowi Bierzyńskiemu, prezesowi OMD, to nie przeszkadza. Wchodzi. – Dzień dobry, przepraszam, ja tylko na chwilę, chciałem coś pokazać – mówi i kieruje się ku półtorametrowej czarnej tyczce z ostrzem na końcu. – To dmuchawka z Borneo. Działa – przekonuje, po czym sprawnie ładuje miniaturową strzałę i strzela w przeciwległą ścianę.

Bierzyński: blogerem zostałem z wyrachowania (MediaRun.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 25-09-2012

O blogowaniu i niskim poziomie komentarzy w internecie rozmawiamy z Jakubem Bierzyńskim, CEO domu mediowego OMD.

Jak został Pan blogerem? Dlaczego zaczął Pan pisać?
Nazywanie tego miejsca blogiem jest pewnym nadużyciem. Nie piszę tekstów wyłącznie na bloga. W tym sensie nie jestem klasycznym blogerem. Moja strona to kompilacja tekstów lub cytatów, które ukazały się gdzie indziej i miejsce gdzie można je skomentować.

Zostawmy telewizję w spokoju (Rzeczpospolita)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 17-09-2012

Niech Pan sprzeda TVP, póki jeszcze jest coś warta – pisze w liście otwartym do ministra Michała Boniego prezes domu mediowego OMD.

Zła sytuacja finansowa wywołuje cięcia programowe. TVP wycofała się z transmisji meczu naszej reprezentacji w eliminacjach mistrzostw świata z Czarnogórą. Dla wielu komentatorów to symbol upadku TVP i żywotne zagrożenie jej misji. Czy rzeczywiście? Czy telewizja publiczna powinna emitować relacje z wszystkich meczów polskiej reprezentacji? Czy jest to kwestia publicznej misji? W końcu jaka jest rzeczywista sytuacja TVP i jakie są scenariusze rozwiązania kryzysu?

Jakub Bierzyński: reklama zamknie ten rok na minusie (wirtualnemedia.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 12-09-2012

- Euro 2012 cała branża reklamowa ocenia jednoznacznie negatywnie. Media, szczególnie telewizja, wydaje się, że na tym straciły, co widać wyraźnie w analizach i raportach domów mediowych – mówi w rozmowie z nami Jakub Bierzyński, CEO domu mediowego OMD.

– Bardzo niewielu reklamodawców brało aktywnie udział w Euro 2012. Posiadają oni mniej niż 10 procent całości budżetów reklamowych w Polsce. Dużą część reklamodawców odstraszyło wzmożone zainteresowanie imprezą, spodziewana „Euromania” uniemożliwiająca wyróżnienie z szumu komunikacyjnego. Część klientów przesunęła działania marketingowe na później – zauważa szef OMD.