Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2012 » July
bierzyński.pl

Kulczyk bierze pięć kółek (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 23-07-2012

Spółki najbogatszego Polaka będą największym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Biznesmen ma i gest, i plan.

Co rano, zgodnie z zaleceniami osobistego lekarza, Jan Kulczyk ćwiczy. Wystarczy kilkanaście minut — wiadomo przecież, że na igrzyskach startować nie będzie. Teraz jednak okazuje się, że w największym globalnym wydarzeniu tego roku wystartują pieniądze najbogatszego Polaka. Startować też będą w kolejnych igrzyskach, i to nie dlatego, że do grona dyscyplin olimpijskich włączono inwestowanie długodystansowe. Spółki z grupy Jana Kulczyka wyłożą na polski ruch olimpijski 30 mln zł.

Russel Crowe, Robert Redford, Linda Evangelista – nowe twarze polskiej promocji (biznesnafali.pl, proto.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 13-07-2012

Russel Crowe, Robert Redford, Christopher Lambert, Linda Evangelista, Jean Michel-Jarre i Placido Domingo – oto gwiazdy, które pozytywnymi wspomnieniami o Polsce zwiększą jej rozpoznawalność i atrakcyjność. Taki plan na promocję naszego kraju za granicą ma MSZ.

„Nikt nie zrobi nam lepszej promocji” – tak na łamach Pulsu Biznesu eksperci komentują pomysł powstania filmu „Polska tak!” z celebrytami światowego formatu.

TVP nie wykorzystała sukcesów Euro 2012 (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 03-07-2012

Mimo rekordowej oglądalności telewizja publiczna nie wycisnęła z turnieju tyle, ile mogła.

Euro 2012 cieszyło się rekordowym zainteresowaniem wśród widzów Telewizji Polskiej, jedynego nadawcy z prawami do transmisji turnieju.

Publiczna znów pożycza (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-07-2012

Na razie ani gwiazdy, ani miliony widzów Euro 2012 nie ratują sytuacji TVP

Zarząd TVP wciąż liczy, że zatrudnienie takich dziennikarzy jak Hanna Lis, Beata Tadla czy Tomasz Sekielski przyciągnie reklamodawców. Na razie nie ma pewności, że przyciągnie choćby widzów.

Hanna Lis – której według doniesień medialnych TVP zobowiązała się zapłacić 30 tys. zł miesięcznie – jak dotąd nie pomaga “Panoramie”. Odkąd w maju zaczęła prowadzić ten serwis, widownia nie wzrosła.

Bliżej dna? (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-07-2012

W drugiej połowie roku skurczy się cały rynek reklamowy.

Najbardziej ucierpi telewizja, bo tam jest na czym oszczędzać. Dotychczasowe wpływy z reklam zachowa tylko Internet.

Co prawda polska gospodarka nie daje podstaw do niepokoju, u nas kryzysu gospodarczego nie widać, ale reklamodawcy obawiają się, że pogarszająca się sytuacja ekonomiczna w niektórych krajach Unii Europejskiej spowoduje poważny kryzys.