Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2012 » May
bierzyński.pl

OMD wyłącznym partnerem światowego lidera technologii RTB firmy mexad (epr.pl, marketing.org.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 24-05-2012

Dom mediowy OMD rozszerzył ofertę digital w zakresie planowania i zakupu kampanii typu display. Od września 2011 grupa domów mediowych OMD pod wodzą Jakuba Bierzyńśkiego, realizuje kampanie w oparciu o technologię RTB (Real-time Bidding). Podczas kilkumiesięcznej współpracy z mexad na zasadzie wyłącznego partnerstwa, OMD zrealizowało kilkadziesiąt kampanii w tym systemie i dostosowało platformę zakupową do realiów polskiego rynku. RTB to obecnie najnowocześniejsza i najlepsza metoda precyzyjnego targetowania reklamy display. To rewolucyjna zmiana modelu zakupowego kampanii display z zakupu pakietów na zakup konkretnego użytkownika. Optymalizacja i zakup kampanii odbywa się tutaj w czasie rzeczywistym. Jedną z największych zalet technologii RTB, audience targeting jest fakt, że umożliwia precyzyjne dotarcie przy masowym zasięgu kampanii i jest bardzo atrakcyjna kosztowo. Jakub Bierzyński CEO OMD: „RTB, audience targeting po raz pierwszy urzeczywistnił przepowiednie głoszącą, iż [...]

OMD z ofertą reklam display dzięki partnerstwu z mexad (wirtualnemedia.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 23-05-2012

Dom mediowy OMD zawarł umowę na wyłączne partnerstwo strategiczne na polskim rynku z firmą mexad oferującą technologię RTB. Dzięki temu OMD wprowadza do swojej oferty planowanie i zakup reklam displayowych. Oferowana przez mexad technologia RTB (Real-time Bidding) pozwala kupować reklamy displayowe nie w formie pakietów zasięgowych, tylko emisji skierowanych do konkretnych użytkowników. Optymalizacja i zakup kampanii odbywa się tutaj w czasie rzeczywistym. – RTB po raz pierwszy urzeczywistnił przepowiednie głoszącą, iż marketing masowy zostanie zastąpiony masowym marketingiem bezpośrednim – komentuje Jakuba Bierzyński, szef OMD. OMD współpracuje z mexad w zakresie RTB już od września ub.r. W tym czasie dom mediowy zrealizował kilkadziesiąt kampanii w tym systemie i dostosował platformę zakupową swojego partnera do realiów polskiego rynku. Teraz OMD zawarł z mexad umowę obejmującą wyłączne partnerstwo strategiczne w Polsce i na [...]

Euro 2012 nie będzie reklamowym hitem (newsweek.pl, forbes.pl, forsal.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 17-05-2012

Euro 2012 miało ożywić słaby rynek reklamowy. Ale były to oczekiwania na wyrost, reklamodawcy nie sypną groszem na mistrzostwa – stwierdza “Puls Biznesu”. – Piłkarska impreza osłabia i tak już bardzo słaby rynek reklamy – ocenia prezes domu mediowego OMD Poland Jakub Bierzyński. Jak wyjaśnia, reklamodawcy przekładają swoje kampanie na czas po mistrzostwach, bo nie chcą się zgubić w masie przekazów związanych z piłką nożną. “Generalnie mizeria na rynku reklamy jest większa niż się wszyscy spodziewali” – podkreśla Bierzyński. Ekspert medialny Jakub Potrzebowski zaznacza z kolei, że w niepewnych czasach firmy obcinają budżety reklamowe. “Jestem realistą. Nie przewiduję zwyżek na rynku reklamy w tym roku” – mówi.  

Reklamowa mizeria na Euro 2012 (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 16-05-2012

Wbrew oczekiwaniom, reklamodawcy nie sypną groszem na mistrzostwa. Cyfrowego Polsatu to nie martwi. Euro 2012 miało ożywić słaby rynek reklamowy. To były to oczekiwania na wyrost. Zobacz cały artykuł

Plus oszczędza na marketingu (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 14-05-2012

Zygmunt Solorz-Żak ściął wydatki reklamowe Polkomtela o połowę i… zwiększył nakłady na reklamę w Polsacie. Właściciel Polkomtela i Telewizji Polsat Zygmunt Solorz-Żak podszedł serio do kosztowej restrukturyzacji przejętego w ubiegłym roku operatora. Pod nóż poszły między innymi wydatki reklamowe Plusa. Zobacz cały artykuł

Słuchacze dali sygnał (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-05-2012

Nadawcy za spadki słuchalności winią badanie Radio Track, media plannerzy – politykę reklamową nadawców. Największym rozgłośniom ogólnopolskim w pierwszym kwartale br.spadła słuchalność. Zobacz cały artykuł

Zmiana środka ciężkości (Media i Makreting)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-05-2012

Niektóre domy mediowe za chwilę staną się agencjami full service. Już po pierwszej połowie ubiegłego roku było wiadomo, że koniec 2011 roku będzie słabszy. Część międzynarodowych marketerów wyraźnie ograniczyła swoje budżety reklamowe. Np. Unilever Polska w ubiegłym roku wydał w TV 716 mln zł, wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement. Zobacz cały artykuł

Szpiedzy budżetów (Media i Marketing)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-05-2012

Już dawno ranking obrotów domów mediowych nie wywołał takiej dyskusji jak zestawienie MEC. Głównym zarzutem jest niedoszacowanie wielkości budżetów. Przedstawiciele domów mediowych podważają także wiarygodność rankingu, który opracowuje jego lider. Brakuje realnych rozwiązań tej kwestii. Zobacz cały artykuł