Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2012 » February
bierzyński.pl

Tomasz Lis w Axel Springer (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 28-02-2012

Analitycy wieszczą wojnę o czytelników „Wprost”. Były naczelny tygodnika został szefem „Newsweeka”. Wyrzucili Lisa na oczach całej Polski, tak jak wyrzuca się pijanego palacza z kotłowni – stwierdził na początku lutego Marek Siwiec na wieść o zmianie naczelnego “Wprost”. Po niecałych trzech tygodniach okazało się, że po zwolnieniu przez Platformę Mediową Point Group Tomasz Lis trafił do niemieckiego konglomeratu prasowego. Zobacz cały artykuł

Benbenek pakuje 50 mln zł w pudełka (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 21-02-2012

Właściciel Polo TV i Eska TV wchodzi w drogę Cyfrowemu Polsatowi iTP.  Uruchamia platformę łączącą internet z telewizją. Zobacz cały artykuł  

Małe stacje zbadają się za duże pieniądze (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 09-02-2012

Kanały tematyczne będą miały własny panel badawczy. Liczą na lepszą ramówkę, wyższą oglądalność i więcej reklam. Kilka miesięcy temu Atmedia, biuro reklamy zrzeszające 60 stacji telewizyjnych dostępnych w sieciach kablowo-satelitarnych, skarżyło się na panel telemetryczny w Polsce. Zobacz cały artykuł

Koniec dyktatu gigantów (Uważam Rze)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 06-02-2012

Widownia największych ogólnotematycznych telewizji z roku na rok topnieje. Wygrywają z nimi te małe, wyraźniej sprofilowane Na koniec ubiegłego roku średnia widownia największej pod względem udziałów w rynku oglądalności stacji telewizyjnej w Polsce, czyli publicznej Jedynki, wynosiła, według danych badającego widownię telewizyjną instytutu Nielsen Audience Measurement, nieco ponad jeden milion osób powyżej czwartego roku życia. To znaczy, że średnio tylu widzów oglądało ten kanał w 2011 r. każdej minuty. Rok wcześniej widzów było jeszcze 1,18 mln. W TVN ich liczba spadła w tym samym czasie z 931 tys. do 898 tys., a w TVP2 – z 887 tys. do 873 tys. Tylko Polsatowi, który ma za sobą bardzo udany rok, udało się jeszcze zwiększyć widownię: z 847 tys. do 873 tys.Generalnie jednak udziały wielkiej telewizyjnej czwórki w widowni od kilku [...]