Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2011 » August
bierzyński.pl

Radio Zet pierwszy raz od trzech lat podnosi ceny reklam (press.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 22-08-2011

Od 5 września wzrosną ceny reklam w Radiu Zet i w pakietach należących do Eurozetu. To pierwsza taka podwyżka od prawie trzech lat. Koszt 30-sekundowego spotu w Radiu Zet od środy do piątku między 8 a 8.30 wzrośnie z 15,4 tys. do 15,6 tys. zł. Dla porównania: cena takiej samej reklamy w RMF FM, która wiosną wynosiła 20,5 tys. zł, jesienią podskoczy do 21,5 tys. zł (Grupa RMF ogłosiła ostatnią podwyżkę 29 lipca – od 29 sierpnia ceny reklam w jej stacjach wzrosną średnio o 3,8 proc.). Ostatnim razem Radio Zet zmieniało swój cennik reklamowy w listopadzie 2008 roku. “W tym samym czasie nasz krakowski konkurent przeprowadził serię podwyżek, w wyniku których ceny reklam w RMF FM wzrosły o blisko 1/3″ – podkreśla w przesłanym do mediów komunikacie Jaromir Sroga, [...]

„Uważam Rze” bije konkurencję (Rzeczpospolita, rp.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 19-08-2011

W czerwcu w rankingu sprzedażowym tygodnik wyprzedził „Politykę”, „Newsweeka” i „Wprost”. tygodnika „Uważam Rze”, który ukazuje się od lutego tego roku, wynosiła w czerwcu 131,7 tys. egz., podczas gdy wynik „Polityki” sięgnął 130,4 tys. egz. (spadek rok do roku o 5,8 proc.), „Newsweek Polska” sprzedawał średnio 112,1 tys. egz. (wzrost o 9 proc.), a „Wprost” 116,6 tys. egz. (wzrost o 27,6 proc.) – podał Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, pokazując tzw. rozpowszechnianie płatne razem. Z danych działu sprzedaży wydawnictwa Presspublica, do którego należy „Uważam Rze”, wynika, iż w lipcu sprzedaż była jeszcze wyższa niż w czerwcu. – To tylko potwierdza moją tezę sprzed kilku miesięcy, że na rynku istniała nisza po „Wprost”, który pod nowym właścicielem zmienił oblicze i pozostali do zagospodarowania czytelnicy o umiarkowanie prawicowych i prawicowych poglądach – mówi [...]