Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2011 » May
bierzyński.pl

Na co premier bierze kredyt? (wyborcza.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 20-05-2011

Ważne wystąpienie Obamy, dalszy ciąg awantury o Brauna, kolejny raz o podsłuchach i Tusk, który zaciągnął kredyt – przegląd prasy 20 maja. W “Rzeczpospolitej” ciąg dalszy sprawy reżysera Grzegorza Brauna. Nazwał on podczas spotkania ze studentami na KUL, arcybiskupa Józefa Życińskiego “łajdakiem” i “kłamcą”. “Rzepa” zrobiła z nim wywiad, tłumacząc, że Braun ma prawo do obrony, a czytelnicy do “poznania sprawy z pierwszej ręki” (idąc tym tropem, “Rzepa” powinna robić wywiady z np. antysemitami czy faszystami, by poznać ich poglądy u źródła). No i Braun bez cienia wstydu powtórzył swoje inwektywy, a “Rzepa” także bez cienia wstydu je wydrukowała. W czwartek dwóch członków zarządu Presspubliki (wydawcy “Rz”) opublikowało list w którym przeprosiło za to, że w “Rzepie” ukazał się ów nienawistny wywiad z Braunem. Rzeczywiście to dość niespotykane, by wydawca [...]

Polbank zadowolony z efektów współpracy z Justyną Kowalczyk ( press.pl )

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 11-05-2011

Polbank przez najbliższe dwa lata będzie wykorzystywał w kampaniach wyłącznie Justynę Kowalczyk. – Współpraca z Justyną Kowalczyk przyniosła od sierpnia ub.r. wzrost odsetka liczby osób deklarujących znajomość marki Polbank z 9 do 16 proc., czyli o ponad 70 proc. Ten duży wzrost uzyskaliśmy, nie zwiększając wydatków na reklamę – zapewnia Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu Polbanku. To, że celebryci dobrze sprzedają produkty bankowe, potwierdza Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group, właściciela domu mediowego Macroscope OMD, który współpracuje z Polbankiem. – W przypadku Polbanku celebryta miał ładunek emocji i takich wartości, jak odnoszący sukcesy i stale rozwijający się, które można było powiązać z wizerunkiem tego banku – tłumaczy Bierzyński, którego dom mediowy wykonał analizę 7 tys. reklam z udziałem celebrytów.  Polbank na kampanię z Justyną Kowalczyk od sierpnia ub.r. do marca br. [...]