Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2011 » March
bierzyński.pl

Kto wyrósł ze ścigania (Media i Marketing)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-03-2011

Słodyczami Storcka delektuje się już Initiative, a na paliwach Lotosu jeździ Starcom.  Obaj klienci po przetargach opuścili Optimum Media OMD, który rok wcześniej uratował ich budżety w konkursach. OMD, wówczas jeszcze pod wodzą Marcina Winklera, całkiem nieźle “bronił”. Czas bezkrólewia po jego odejściu właśnie wieńczy awans Anny Podskarbi, nowej deputy managing director tej największej wciąż firmy z rodziny OMG. Zobacz cały artykuł

Omnicom Media Group przekonuje do modeli ekonometrycznych (press.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-03-2011

Omnicom Media Group przekonuje klientów do modeli ekonometrycznych, które mają pomóc w zwiększeniu efektywności kampanii mediowych. Modele ekonometryczne tworzone są na specjalne zlecenie klienta, ich realizacja trwa trzy miesiące i pozwala marketerom w ramach tego samego budżetu lepiej zaplanować kampanię reklamową w mediach. Opracowaniem modeli zajmuje się OMG Metrics (centrum badań Omnicom Media Group). Dział na zlecenie klienta dokonuje analizy działań marketingowych dla marki z trzech ostatnich lat. Badany jest wpływ na sprzedaż produktu: akcji promocyjnych, działań PR, emisji spotu reklamowego i udziału w komunikacji poszczególnych mediów. Na tej podstawie określany jest plan realizacji przyszłej kampanii w mediach dla marki. – Najczęściej okazuje się, że w przeszłości za dużo pieniędzy przeznaczanych było na emisje spotów telewizyjnych, my doradzamy klientom inwestowanie w komunikację w innych mediach, a to narzędzie pomaga nam [...]