Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2009 » March
bierzyński.pl

Robiąc milowy krok, też można się potknąć (Rzeczpospolita)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 31-03-2009

Kryzys przywództwa w mediach publicznych obrazuje dobitnie, że tak dalej być nie może. Projekt nowej ustawy medialnej to krok w kierunku normalności i przejrzystości – pisze szef Omnicom Media Group Nikt już nie ukrywa, że sytuacja w mediach publicznych jest krytyczna. Polskie Radio jest pozbawione szefostwa. Telewizją Publiczną rządzi naprędce sklecona ekipa pogrobowców Romana Giertycha pod przywództwem Piotra Farfała. Wydaje się, że sytuacja jest na tyle groteskowa, iż nawet politycy Prawa i Sprawiedliwości przestali przypisywać własne grzechy obecnie rządzącym i nie nazywają projektu nowej ustawy medialnej zamachem na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Rozwój wypadków dowodzi dalekowzroczności Donalda Tuska, który po klęsce pierwszego projektu ustawy medialnej zapowiedział zaprzestanie dalszych prób. Wszystko wskazuje na to, że premier przewidział, iż sytuacja dojrzeje do zmian, a obecny system zarządzania mediami publicznymi oraz ludzie [...]

W kryzysie tnij rozsądnie (Brief TV)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 27-03-2009

” Ciąć czy nie ciąć?” – to obecnie najważniejsze pytanie stawiane przez marketingowców. Podczas konferencji „Komunikacja marketingowa w czasach kryzysu” organizowanej przez dom mediowy MediaCom przedstawiciele branży zastanawiali się, jak w trudnej sytuacji gospodarczej ciąć budżety marketingowe bez straty efektywności. Oto kilka przykładów strategii, które mogą okazać się pomocne w szukaniu oszczędności: Skoncentruj się na większych markach  W czasie kryzysu konsumenci wybierają sprawdzone marki. Taktyka zmniejszania cen może być przez nich odbierana z nieufnością i przekonaniem, że niższa cena produktu sprawdzonej marki może się wiązać z obniżeniem jakości produktu. Skupienie się na znaczących markach w portfolio firmy pozwoli budować zaufanie konsumentów, które w tym czasie jest szczególnie istotne. Jednocześnie większe marki dysponują większym potencjałem komunikacyjnym. Oznacza to nie tylko większe przychody w wartościach bezwzględnych, ale także większą efektywność (ROI). Koncentracja [...]