Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2009 » February
bierzyński.pl

Impactor: czy marketing przetrwa kryzys? (Mediarun.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 27-02-2009

W ramach XI edycji konkursu Impactor odbyła się konferencja pt. “Oj oj co to będzie. Komunikacja marketingowa w czasie kryzysu”. Spotkanie przeznaczone było dla osób pracujących w sektorze mediowym i reklamowym oraz biurach reklamy. Prelegenci diagnozowali zachowania i potrzeby dużych klientów oraz korporacji w czasie kryzysu. Prelegentami z OmnicomMediaGroup byli Jakub Bierzyński (CEO) oraz Maciej Kita (Managing Director), którzy w przerwie konferencji odpowiedzieli na pytanie “Czy marketing przetrwa kryzys?” Zobacz cały artykuł

Wspólną walutę trzeba sprzedać jak produkt (Gazeta Prawna / Forsal)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 25-02-2009

Kampania informacyjna poprzedzająca wprowadzenie euro powinna rozprawić się z negatywnymi mitami i pokazać korzyści, jakie ze zmainy czekają Polaków – twierdzą specjaiści od strategii reklamowych i marketingu. Ale nie wiadomo, kiedy kampania ruszy.  Na razie nie wiadomo, ile kosztować będzie kampania informacyjna, kto ją wymyśli i jak przeprowadzi. Na Słowacji, która wprowadziła euro z początkiem 2009 roku, nad kampania wyborczą pracował komitet wyborczy ds. komunikacji, któremu przewodniczył Narodowy Bank Słowacji. Kampanię opracował we współpracy m.in. z Ministerstwem Finansów, przedsiębiorcami, mediami, władzami lokalnymi i organizacjami samorządowymi. Czy podobnie będzie w Polsce? – Niebawem powstanie grupa ds. strategii informacyjnej, której pracę nadzorować będzie najprawdopodobniej UKIE. To ona wypracuje odpowiednią strategię, która z kolei stanie się częścią narodowego planu przyjęcia euro – mówi Ludwik Kotecki, pełnomocnik rządu ds. euro. Nie wiadomo też na [...]