Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2008 » September
bierzyński.pl

Różne pokoje (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 17-09-2008

Sytuacja na rynku wymusza na klientach zgodę na to, by ten sam dom mediowy obsługiwał także ich konkurentów. Dom mediowy Macroscope OMD pracuje dla konkurencyjnych Deutsche Banku i Polbanku, Initiative Warszawa dla Banku Millennium i Lukas Banku, a Optimum Media OMD ma w portfolio dwie firmy produkujące kosmetyki – Henkel i Johnson & Johnson. PanMedia Western w przetargu walczył o budżet Škody, podczas gdy pracuje już dla Suzuki. Jednoczesna obsługa konkurencyjnych marek przez jeden dom mediowy jeszcze do niedawna była sporadyczna. Życie wymusiło zmiany. – Rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny. Kiedyś w jednej branży działało pięć firm, teraz jest ich dwa, a nawet trzy razy więcej. Tymczasem domów mediowych nie przybywa w takim tempie – wyjaśnia Aleksander Śmigielski, dyrektor mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unileverze. W takiej [...]