Moje publikacje – Bierzynski.pl » 2007 » March
bierzyński.pl

Domy mediowe: najwięksi reklamodawcy nie zrezygnują z naszych (Gazeta Prawna)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 28-03-2007

Wywiad z Andrzejem Urbańskim, kandydatem na prezesa zarządu Telewizji Polskiej, wywołał burzę na rynku. W domach mediowych zawrzało po wywiadzie GP z kandydatem na prezesa TVP Andrzejem Urbańskim. Zapowiedział, że zamierza skończyć z dyktatem domów mediowych i doprowadzić do sytuacji, w której połowa przychodów reklamowych TVP pochodzić będzie z negocjacji bez ich pośrednictwa. Powiedział również, że ma nadzieję, iż domy mediowe zrozumieją, że grupa docelowa 4 + (wiek widowni) jest bardziej atrakcyjna niż 16–49, a na misyjności telewizja można zarabiać. Trzonem przychodowym TVP mają być programy informacyjne, a nacisk położony zostanie na rozwój kanałów tematycznych, w tym TVP Info, który ma być kluczowy dla kształtowania marki TVP. – To brak znajomości tematu. Przykro mi, ale pan prezes po prostu nie wie, co mówi – uważa Jakub Bierzyński, prezes domu mediowego OMD, [...]