Moje publikacje – Bierzynski.pl
bierzyński.pl

Narzędzia Marketingu Online (Harvard Business Reviev)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 06-11-2015

Komunikacja cyfrowa to jedyne medium, które nieustannie odnotowuje wzrost zwiększając swój udział w torcie reklamowym. PwC  szacuje, że w Polsce do 2018 roku internet przegoni telewizję pod względem wartości wydatków reklamowych. Obserwowana dynamika wzrostu pozwala sądzić, że w bieżącym roku nakłady przeznaczone na reklamę online mogą przekroczyć 3 mld zł.

Terroryści dokonali najskuteczniejszego zamachu w historii? Panika i chaos w Europie (wp.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 21-09-2015

Fala lęku przed emigrantami gwałtownie narasta. Strach wylewa się z gazet, telewizji, internetu, najczęściej przybierając formę ksenofobicznej nienawiści przed jakimkolwiek obcym. Fora internetowe biją rekordy hejtu. Fala uchodźców głęboko podzieliła Polaków. Nie tylko nas. Problem przerósł całą Europę.

Bierzyński: „głos pełen uprzedzeń”. Lisicki: „lekarzu, ulecz samego siebie” (wp.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 18-09-2015

- Zawsze, jeszcze od wspólnie spędzonych lat szkolnych, różniliśmy się w poglądach, ale do tej pory różniliśmy się z szacunkiem. Twój felieton o uchodźcach ten szacunek zburzył. Jest to bowiem głos pełen uprzedzeń i fałszywych tez. Głos egoistyczny i pełen hipokryzji – pisze Jakub Bierzyński w nadesłanym do Wirtualnej Polski liście otwartym skierowanym do Pawła Lisickiego. Redaktor naczelny „Do Rzeczy” odpowiada na zarzuty dawnego szkolnego kolegi i dostrzega w słowach Bierzyńskiego m.in. niechęć do chrześcijaństwa i polskości. Poniżej publikujemy polemiczny list Jakuba Bierzyńskiego oraz odpowiedź Pawła Lisickiego.

Cały świat ma na rękach krew ofiar Holokaustu. Polacy nie są wyjątkiem (wp.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 18-09-2015

Wypowiedź dyrektora FBI Jamesa Comeya wywołała w Polsce prawdziwą burzę. Jednogłośny chór potępienia „antypolskich oszczerstw” wykluczył jakąkolwiek refleksję na ten temat. Liczne głosy domagają się spraw sądowych w obronie dobrego imienia naszej ojczyzny. Siła i skala tej reakcji nasuwa podejrzenia, że coś jednak jest na rzeczy. Czy polska opinia publiczna nie chce tym jednorodnym krzykiem zagłuszyć jakiejś istotnej zadry w naszej zbiorowej świadomości? O czym jeszcze chcieliby zapomnieć Amerykanie, Francuzi, Szwajcarzy, czy choćby sami Żydzi?

Kontent telewizyjny. Ekran + sieć = konieczność (Press)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-09-2015

Telewizja efektywnie buduje zasięg, a Internet pozwala na bardziej precyzyjne dotarcie i personalizacje przekazu – nadawcy oferują więc połączenie tych mediów. Wakacyjne wydania “Pytania na śniadanie” w TVP 2 przerwano relacjami z nadmorskich miejscowości, w których PGE w ramach akcji “Energetyczne wakacje z PGE” zbudowała strefy aktywnego wypoczynku. Odwiedzający je mogli skorzystać m.in.  ze strefy mocy fit, zdrowia i energii czy ze strefy dziecięcej energii z animacjami i zabawami dla najmłodszych.

NIe ma jednego autora sukcesu (OOH Magazine)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-07-2015

Z Jakubem Bierzyńskim, laureatem jedynego jak dotąd Złotego Lwa dla polskiego domu mediowego w konkursie Cannes Lions, rozmawiamy o drodze do tego sukcesu, problemach współczesnej reklamy OOH i o tym, jak będzie wyglądać rynek reklamy w przyszłości.

Telewizja piątego wymiaru (Dziennik Gazeta Prawna)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 29-04-2015

W serialu “Star Trek. Następne pokolenie” nadawanym ćwierć wieku temu komandor porucznik Data wspomniał, że około 2040 roku zniknęła telewizja. Wszystko wskazuje, że mógł mieć rację. Przynajmniej w stosunku do telewizji, jaką dziś znamy. 4K, telewizja hybrydowa, Smart TV, Ultra HD… Wszystkie te supernowoczesne rozwiązania wkrótce trafią do lamusa. Nie wierzycie? Ja do niedawna też nie wierzyłam. Ale przez ostatnie kilka lat zaszły naprawdę ciekawe zmiany sposobu, w jaki widzowie oglądają telewizję, i tego, jak konstruowane są programy. Pojawienie się coraz większej konkurencji stacji tematycznych, a potem rosnąca popularności youtuberów coraz mocniej przekonują mnie, że koniec srebrnego ekranu jest bliski. Być może nawet bliższy niż 2040 rok.

Mediacap ma ciastko, celuje w tort (Puls Biznesu)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 06-03-2015

Spółka przenosi swój reklamowy talent na GPW. I celuje w coraz większe przejęcia, chcąc nawiązać walkę z gigantami. 200 mln zł przychodów w 2017 r. – takie slajdy na prezentacji pokazuje Jacek Olechowski. Prezes Mediacapu, który od kilku kwartałów jest jednym z najdynamiczniejszych podmiotów w branży reklamowej, planów ma bez liku. Najnowsza 3-letnia perspektywa, jak twierdzi, to nie są liczby wyssane z palca. W końcu poprzedni plan udało się zrealizować.

Jak dotrzeć z reklamą do Klienta, który akurat pije kawę w Costa Coffee? (Connected Life Magazine)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 01-03-2015

To Facebook i inne portale społecznościowe, a nie telekomy, będą zarabiały na danych o tym, gdzie znajdują się użytkownicy. Operatorzy telekomunikacyjni nie udostępniają danych lokalizacyjnych. W efekcie brakuje w Polsce reklam mobilnych, trafiających do użytkowników wówczas, kiedy miałyby największą skuteczność.

Facebook kontra Google – kto wygra na rynku reklamowym? (wirtualnemedia.pl)

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 24-11-2014

Facebook i Google to główni rywale na polu reklamy internetowej. Czy dominujący w ostatnich latach koncern z Mountain View utrzyma pozycję lidera czy też nie oprze się ofensywie portalu Marka Zuckerberga? Pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci mają różne opinie w tej sprawie.