bierzyński.pl

AdMan 2012

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 20-03-2013

Jakub Bierzyński, jedyny reprezentant domu mediowego, wyróżniony w prestiżowym konkursie branżowym organizowanym przez magazyn „Press”.

Po raz pierwszy w historii polskiej reklamy przedstawiciele środowiska wybrali najlepszych spośród siebie. W konkursie redakcji miesięcznika „Press” AdMan 2012 Jakub Bierzyński jako jedyny reprezentant domów mediowych znalazł się w gronie osób wyróżnionych. Poza Jakubem wszystkie nagrodzone i wyróżnione osoby są przedstawicielami agencji kreatywnych.

adman1

Archiwum Press

 

Wyróżnienie jest tym bardziej cenne, że zostało przyznane przez branżę. Konkurs został rozstrzygnięty na  podstawie głosów oddanych przez reprezentantów firm działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje reklamowe, agencje digitalowe, domy mediowe.

Ideą konkursu jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. – Od kilkunastu lat organizujemy konkurs na Dziennikarza Roku i wiemy, jak ważne jest dla środowiska, by mogło samo wybierać, kto zasługuje na docenienie i wyróżnienie za swoje zawodowe dokonania – mówi redaktor naczelny „Press” Andrzej Skworz.

adman2

Archiwum Press

 

– W branży reklamowej przyznaje się wiele nagród, efekty pracy oceniają różne jury, lecz nie ma konkursu, w którym to same agencje reklamowe i domy mediowe miałyby głos decydujący. Postanowiliśmy więc taki konkurs stworzyć – wyjaśnia.

Jakub Bierzyński odpowiada na pytanie Press jak osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku?

Reklama zmierza w kierunku unifikacji i centralizacji – w dużej mierze dzięki kryzysowi, który ten proces przyspieszył. Myślę, że pomocą jest wejście na rynek wideo reklam, nowe technologie, badania Internetu. Tam widać jak na dłoni, czy reklamy spełniają oczekiwania odbiorców, można weryfikować kreację. Kiedy nie było jeszcze Internetu, ten aspekt komunikacji nie za bardzo interesował reklamodawców – bo nie było żadnego dialogu z konsumentem. A ten dialog może zaowocować podniesieniem poziomu reklamy. Możliwość śledzenia reakcji konsumenta po kontaktach z reklamą pokazuje, czy jest ona skuteczna, czy spełniła swoją rolę. Wymusi to także większą staranność w przygotowywaniu komunikacji. Dlatego spodziewam się, że reklamy będą ciekawsze, bardziej inspirujące i kreatywne.

adman3

Archiwum Press

 

Żeby osiągnąć sukces w tej branży trzeba kochać to, co się robi. Przez ostatni czas, po 15 latach pracy w branży, trochę mi się nudziło. Na szczęście rewolucja internetowa spowodowała, że odkryłem ten biznes na nowo. Internet, nowe podejście technologiczne i wymagania odbudowały moją wiarę i chęci, by robić coraz lepsze rzeczy. Nagroda, którą dostałem jest dowodem na to, że od roku znów kocham reklamę.

adman4

Archiwum Press

 

Czytaj więcej

 



Leave a Reply

>