bierzyński.pl

Zapraszamy do obejrzenia wykładu Jakuba Bierzyńskiego podczas seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” zorganizowanego przez Instytutu Cityboard Media

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 19-03-2015

Instytut Cityboard Media zorganizował interdyscyplinarne seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” . 19 marca 2015 r. w Centrum Zielna w Warszawie ponad 100 osób uczestniczyło w spotkaniu i dyskutowało o optymalnych rozwiązaniach związanych z komunikacją z klientem. Główni prelegenci – prof. Dariusz Doliński z SWPS i Jakub Bierzyński, CEO OMD reprezentowali dwa różne światy: nauki i mediów, ale doszli do wspólnych wniosków – konsumenci nie są racjonalni w swoich decyzjach zakupowych oraz badania w internecie kreacji i założeń kampanii to najlepsze rozwiązania dla firm.

Profesor Doliński w prezentacji „Psychologia zachowań Klienta” na podstawie badań udowodnił jak irracjonalny jest klient w swoich zachowaniach i wyborach. Poznanie mechanizmów psychologicznych, które nim kierują, jest pomocne w kampaniach reklamowych i budowaniu marek. Potencjał nauki należy wykorzystywać w działaniach marketingowych – popełnia się wtedy mniej błędów.

Z innej perspektywy na relacje z konsumentami widział Jakub Bierzyński. W swoim wystąpieniu „Nowe Media, Nowe Technologie – nowe wyzwania dla świata reklamy” przedstawił jak zmienia się świat wokół nas i w jakim kierunku powinna ewoluować komunikacja marketingowa. Technologie mobilne, internet, zindywidualizowane komunikaty promocyjne docierające na ekrany naszych telefonów, laptopów i tabletów to przyszłość reklamy. Już teraz dysponujemy narzędziami, które umożliwiają precyzyjne dotarcie i skuteczne przekonanie klienta do danej marki, czy zakupu produktu. Należy tylko zmienić perspektywę i świadomie wykorzystywać dostępne technologie w marketingu.



Leave a Reply

>