Aktualności – Bierzynski.pl » 2015 » March
bierzyński.pl

Jakub Bierzyński wziął udział w panelu dyskusyjnym podczas XV EDYCJI SYMPOZJUM ŚWIATA TELEKOMUNIKACJI I MEDIÓW

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 26-03-2015

26 marca 2015 roku Jakub Bierzyński wziął udział w debacie podczas XV EDYCJI SYMPOZJUM ŚWIATA TELEKOMUNIKACJI I MEDIÓW. Tematem panelu dyskusyjnego były zagrożenia dla rozwoju rynku reklamy w Polsce.

Google planuje targetować i mierzyć oglądalność reklam telewizyjnych tak jak internetowych

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 23-03-2015

Jakub Bierzyński, CEO OMD: “No i zaczęło się. Od paru lat głoszę, że model dystrybucji treści reklamowych za pomocą standardowej telewizji jest przestarzały. Automated buying oparty na nowym paradygmacie – masowym marketingu bezpośrednim, gdzie reklama jest dostosowana do widza a nie do medium (a więc doskonale targetowalna), to model na którym oparta będzie komunikacja marketingowa w przyszłości. Google zrobił pierwszy krok w tym kierunku. Bardzo znaczący.”

Zapraszamy do obejrzenia wykładu Jakuba Bierzyńskiego podczas seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” zorganizowanego przez Instytutu Cityboard Media

Dodane przez admin | Kategoria Media | Data 19-03-2015

Instytut Cityboard Media zorganizował interdyscyplinarne seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” . 19 marca 2015 r. w Centrum Zielna w Warszawie ponad 100 osób uczestniczyło w spotkaniu i dyskutowało o optymalnych rozwiązaniach związanych z komunikacją z klientem. Główni prelegenci – prof. Dariusz Doliński z SWPS i Jakub Bierzyński, CEO OMD reprezentowali dwa różne światy: nauki i mediów, ale doszli do wspólnych wniosków – konsumenci nie są racjonalni w swoich decyzjach zakupowych oraz badania w internecie kreacji i założeń kampanii to najlepsze rozwiązania dla firm.