Aktualności – Bierzynski.pl
bierzyński.pl

Jakub Bierzyński w leaders jury Mixx Awards Europe 2016

Kategoria Media | Data 28-04-2016

Jakub Bierzyński, CEO OMD Group, wszedł do grona przedstawicieli leaders jury w tegorocznej edycji Mixx Awards Europe. Członkowie leaders jury będą wybierać najlepszą kampanię spośród nagrodzonych, która otrzyma tytuł grand prix tego konkursu. Bierzyński będzie drugim polskim przedstawicielem podczas Mixx Awards Europe 2016. W składzie jury konkursu zasiądzie również Anna Lubowska, chairman MEC CEE, Russia & CIS. Gala rozdania nagród Mixx Awards Europe odbędzie się 12 maja br. podczas Interact Congress w Lizbonie.

Jakub Bierzyński wziął udział w panelu dyskusyjnym podczas XV EDYCJI SYMPOZJUM ŚWIATA TELEKOMUNIKACJI I MEDIÓW

Kategoria Media | Data 26-03-2015

26 marca 2015 roku Jakub Bierzyński wziął udział w debacie podczas XV EDYCJI SYMPOZJUM ŚWIATA TELEKOMUNIKACJI I MEDIÓW. Tematem panelu dyskusyjnego były zagrożenia dla rozwoju rynku reklamy w Polsce. Obok Jakuba Bierzyńskiego w debacie wziął udział m.in. Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Bartosz Wysocki, Dyrektor Sprzedaży Grupy Gazeta.pl. Dyskusję moderował Michał Broniatowski, Redaktor Naczelny, Forbes. Rozmawiano o potencjalnych skutkach narastającej wojny cenowej na rynku reklamy. Szukano odpowiedzi na pytanie: jak wojna cenowa wpłynie na jakość kontentu (czy mniejszy przychód z reklam = mniej ciekawy kontent)? Poruszono również temat kanibalizacji reklamy w Internecie i TV.  

Google planuje targetować i mierzyć oglądalność reklam telewizyjnych tak jak internetowych

Kategoria Media | Data 23-03-2015

Jakub Bierzyński, CEO OMD: “No i zaczęło się. Od paru lat głoszę, że model dystrybucji treści reklamowych za pomocą standardowej telewizji jest przestarzały. Automated buying oparty na nowym paradygmacie – masowym marketingu bezpośrednim, gdzie reklama jest dostosowana do widza a nie do medium (a więc doskonale targetowalna), to model na którym oparta będzie komunikacja marketingowa w przyszłości. Google zrobił pierwszy krok w tym kierunku. Bardzo znaczący.” http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-planuje-targetowac-i-mierzyc-ogladalnosc-reklam-telewizyjnych-tak-jak-internetowych

Zapraszamy do obejrzenia wykładu Jakuba Bierzyńskiego podczas seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” zorganizowanego przez Instytutu Cityboard Media

Kategoria Media | Data 19-03-2015

Instytut Cityboard Media zorganizował interdyscyplinarne seminarium „Psychologia reklamy i skuteczna komunikacja” . 19 marca 2015 r. w Centrum Zielna w Warszawie ponad 100 osób uczestniczyło w spotkaniu i dyskutowało o optymalnych rozwiązaniach związanych z komunikacją z klientem. Główni prelegenci – prof. Dariusz Doliński z SWPS i Jakub Bierzyński, CEO OMD reprezentowali dwa różne światy: nauki i mediów, ale doszli do wspólnych wniosków – konsumenci nie są racjonalni w swoich decyzjach zakupowych oraz badania w internecie kreacji i założeń kampanii to najlepsze rozwiązania dla firm. Profesor Doliński w prezentacji „Psychologia zachowań Klienta” na podstawie badań udowodnił jak irracjonalny jest klient w [...]

OMD NA CZELE THE GUNN REPORT 2014

Kategoria Media | Data 20-02-2015

Sieć OMD została wyróżniona tytułem najwyżej i najczęściej nagradzanego domu mediowego w ostatnim rankingu The Gunn Report. Ranking został przygotowany na podstawie analiz wyników 42 konkursów mediowych. Wśród najbardziej i najczęściej nagradzanych projektów zrealizowanych przez zwycięski OMD znalazły się m.in. „Happier mornings with McDonald’s” , a także „unbeliavable” dla Pepsi Max i projekty „for the players” dla Sony PlayStation. Najwięcej nagród wśród klientów otrzymały: Coca-Cola, McDonald’s, Samsung, Heineken, Nivea oraz IKEA. Najczęściej nagradzano amerykańskie oddziały domów mediowych, następnie brytyjskie i indyjskie.

OMD Z PRESTIŻOWYM TYTUŁEM OD ADWEEK: GLOBAL MEDIA AGENCY OF THE YEAR 2014

Kategoria Media | Data 12-02-2015

Dom mediowy OMD otrzymał tytuł „Global Media Agency of the Year 2014″. Ogromne podziękowania kierujemy do naszych klientów, partnerów i zespołów z całego regionu EMEA i świata http://www.adweek.com/news/advertising-branding/global-media-agency-year-how-omd-became-one-beat-2014-162846

OMD Z PRESTIŻOWĄ NAGRODĄ PRZYZNANĄ PRZEZ MAGAZYN PRESS

Kategoria Media | Data 02-12-2014

5 kciuków w górę dla domu mediowego OMD od magazynu PRESS! Magazyn oceniając naszą agencję zwrócił uwagę na szereg nowych Klientów, którzy dołączyli do OMD w ostatnych miesiącach (m.in. HJ Heinz, Hortex, Lotte Wedel, Warner Bros, Takeda Polska czy Hankook) i fakt, że przedłużyliśmy współpracę z Berlin Chemie. Bardzo cieszymy się, że doceniono również nasze zaangażowanie i wysiłek włożony w pracę. To mobilizuje.

Wideo w sieci zagraża TV (Rzeczpospolita)

Kategoria Media | Data 15-07-2014

W Unii Europejskiej działa już ponad 3 tys. serwisów z wideo na żądanie. W Polsce, gdzie jest ich 49, branża wciąż szuka dobrego standardu do ich badania. Jak policzyło Europejskie Obserwatorium Audiowizualne (EAO) na potrzeby Komisji Europejskiej, na koniec ubiegłego roku w krajach Unii działało już prawie 3,1 tys. serwisów oferujących w rozmaitych modelach wideo na żądanie. – Najliczniejszą kategorią jest tzw. catch-up TV (internetowe serwisy VoD oferowane przez operatorów płatnych telewizji, jako uzupełnienie ich tradycyjnej oferty – red.), do której zalicza się 1,1 tys. serwisów. czytaj dalej

Nadawcy telewizyjni ze szkodą przenoszą do internetu zwyczaje z TV (Wirtualnemedia.pl)

Kategoria Media | Data 15-07-2014

- Chcę dokładnie wiedzieć, kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Jeśli będę posiadał takie dane, będę wydawał na reklamę wideo online kilka razy więcej niż teraz – stwierdził Jakub Bierzyński z OMD podczas debaty zorganizowanej przez IAB Polska. – Targetowanie widzów nie nastąpi wcześniej niż za kilka lat – uważa Marcin Pery z Cyfrowego Polsatu. Jakub Bierzyński, prezes OMD, uważa, że nadawcy telewizyjni próbują cały czas sprzedawać reklamę wideo w internecie w ten sam sposób co w tradycyjnej telewizji, a to jego zdaniem błąd i zupełnie nieuzasadnione wydawanie pieniędzy marketerów. – Ja chcę dokładnie wiedzieć kto siedzi po drugiej stronie [...]

Dokręcanie śruby ( Media i Marketing )

Kategoria Media | Data 27-05-2014

Szaleństwo obniżania kosztów reklam w telewizji doprowadziło do eksplozjii przetargów na planowanie i zakup. Właściwie na zakup. a strategię miejsca pozostało niewiele. W tej rzeczywistości biznesowej stracili wszyscy. Według analiz RECMA w ub.r. przeprowadzono w Polsce ponad 100 przetargów. Kolejny z badanych rynków w Europie miał ich ok. 60. Każdy taki przetarg to godziny pracy zespołu, analiz rynku, a przede wszystkim oszacowanie ryzyka wejścia do gry. I wszystko na własny koszt. Wynagradzanie agencji za udział w konkursie to luksus, na który nie stać już nawet najbogatszych marketerów. czytaj dalej